Monday, August 17, 2009

My Graduation Day....2009....mbbs....

it was a very happy moment in my life.....finally the graduation day came...
especially for my graduation aku telah mengambil cuti selama 2 hari...aku nk abiskan masa di KL n tuk my grad day......


Hari jumaat 14 ogos 2009
  1. gi jumpa izan kt mid valley...
  2. tgk GI joe ngn izan......dalam wayang kami berdua bergilir-gilir tertido!!! haha.
  3. malam tu aku tido umah izan...
  4. sebelum tido gosok jubah n baju grad....

HAri Sabtu 15 ogos 2009
  1. aku n izan bangun kul 6...lambat..hehe
  2. menuju ke UM dari danau kota ( umah izan la..
  3. hari grad la.....so lets the pictures talk....
Murni Hayati binti Baharom..............terima kasih......

Emak dan ayah........Atuk dan wan..........terima kasih doakan murni.... :)

Busu and Maksu satu family...............their children are my sepupu....

rafika.....my dear cousin.....

dari kiri : norlie, murni, izan, lina, ifah.....

baris bawah dari kiri : ayu, soya, azwa


ema!!!!!

mr fitri di kelilingi gadis2...........huhu......

my dear buddies.....................................


finally i officially graduate as a fresh doctor....UM grad!!

16 Ogos 2009
aku n lina plan nk pegi amik gmbar dengan jubah kami di sekeliling UM....tanpa dirancang rupa rupanye fairul n nona pun dtg amik gmbr juge....then kami pun bergambar la bersama sama...huhu........see some of the picture......



ngan fairul..........
ngan lina........................

with my "cik putih" and fairul's "cik oren"............






macam kelawar berlari.....huhuhu......

17 ogos 2009
Aku n lina pergi memulangkan jubah grad kami....
then kami dapat la sijil2 kami..
then pastu aku n lina belanja Syud, Watie n Rudi lunch kt ayam golek kegemaran....hehe

bile grad ni rase diri sangat di sayangi oleh orang di sekelilingku...huhu...sebab dapat byk cute presents....hehe....layanla gmbar2 hadiah saya ni........
























lastly.....special thanks to both my parents who always pray for the best for me.......murni sayang emak dan ayah.......Sarjana Tua...hehe.......

































































































































No comments:

Post a Comment